Düşünsenize bi kişi var. O kişiyi kimse anlamıyor, kimse onun ne düşündüğünü önemsemiyor, herkes ona kendini yalnız hissettiriyor, çok soğuk ve hayattan zevk almıyor, sadece cinsellik düşünen erkeklerden nefret ediyor ve onun gibi düşünen kimse yok. İşte o kişi benim...