a.rana

a.rana
@_whisper
Çünkü kitaplarım şarjı bitmez...
7/10
·336 syf.··
2019 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2019 20:57
Kafes... Sakın Gözlerini Açma ️ Josh Malerman okunmaya keşke bu kitapla başlasaymışım çünkü ilk izlenim önemlidir ve ben ilk 'golün dibindeki ev' kitabıyla baslayip mallermana eksi puan vermiştim ama Kafes kitabını beğendim. Gözümdeki imajini biraz düzeltti (Josh'un da  çok umrundaydi zaten benim gözümdeki imaji):)) Neyse kitap yorumumuza geçelim. Daha önce hiç  gerilim - korku tarzı okumamıştım. Açıkçası okuyunca hiç gerilmem sandım ama kitabın bi bölümünde baya baya korktum, korkmamda gece 1 de okumamın da etkisi olabilir. Korktuktan sonra kitabı bırakıp gündüz okumaya devam ettim Yazarın anlatımı süperdi okurken hiç sıkılmadım. . Seri katil, cin, peri, Cinayet vs gibi uyduruk bir konusu da yok. Kurgusu da gerçekten baya baya iyi. Başta biraz karışık gelse de okudukça herşeyi daha iyi anladim. Kitap bölüm bölüm bi şimdiki zaman bi 'flashback' ile Malorie adlı baş karakterimizin geçmişten şimdiki zamana gelişinde ki zorlukları gerilimi anlatıyor. Kitap gerilim- korku türünde olsa da ben okurken çok çok üzüldüm benim için ağır dram da içerikliydi, herkesin o haline özelikle de çocukların öyle ortamda o şartlarda büyümesine cok üzüldüm. Kısacası beğendim diyebilirim ama sonu açık uçlu kalmış. Yani doğru bir sonu yok kitabın, ben açık uçlu sonları sevmem ama genel bakıldığında kitabi beğendim. Gerilim sevenlere tavsiye ederim. Sıra da yazarın 'kırmızı piyano' kitabı var:)
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
a.rana
Ama kesinlikle kitabin sonunu pek begenemedim,yani o yaratiklarin nerden ciktigini neden boyle olundugunu fln cozmesi gerekiyordu. Yani sonunda o sorunun kaynagini bulacak sanmistim ama hayal kirikligina ugradim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·336 syf.··
2019 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2019 20:57
Kafes... Sakın Gözlerini Açma ️ Josh Malerman okunmaya keşke bu kitapla başlasaymışım çünkü ilk izlenim önemlidir ve ben ilk 'golün dibindeki ev' kitabıyla baslayip mallermana eksi puan vermiştim ama Kafes kitabını beğendim. Gözümdeki imajini biraz düzeltti (Josh'un da  çok umrundaydi zaten benim gözümdeki imaji):)) Neyse kitap yorumumuza geçelim. Daha önce hiç  gerilim - korku tarzı okumamıştım. Açıkçası okuyunca hiç gerilmem sandım ama kitabın bi bölümünde baya baya korktum, korkmamda gece 1 de okumamın da etkisi olabilir. Korktuktan sonra kitabı bırakıp gündüz okumaya devam ettim Yazarın anlatımı süperdi okurken hiç sıkılmadım. . Seri katil, cin, peri, Cinayet vs gibi uyduruk bir konusu da yok. Kurgusu da gerçekten baya baya iyi. Başta biraz karışık gelse de okudukça herşeyi daha iyi anladim. Kitap bölüm bölüm bi şimdiki zaman bi 'flashback' ile Malorie adlı baş karakterimizin geçmişten şimdiki zamana gelişinde ki zorlukları gerilimi anlatıyor. Kitap gerilim- korku türünde olsa da ben okurken çok çok üzüldüm benim için ağır dram da içerikliydi, herkesin o haline özelikle de çocukların öyle ortamda o şartlarda büyümesine cok üzüldüm. Kısacası beğendim diyebilirim ama sonu açık uçlu kalmış. Yani doğru bir sonu yok kitabın, ben açık uçlu sonları sevmem ama genel bakıldığında kitabi beğendim. Gerilim sevenlere tavsiye ederim. Sıra da yazarın 'kırmızı piyano' kitabı var:)
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
a.rana
Ben cok sevmistim bu kitabi