İfsad; yeryüzünün her alanında ,her karışında olduğu gibi tıpta da son süratle ilerliyor. Havadan atılan korkunç bombalar ile annesinin karnından yeni çıkmış binlerce evladımız paramparça olurken ;bu pilotlara emir veren ağızlar ,başka topraklarda “Sizin için aşılarımız var kullanmazsanız çocuklarınız ölür”diyor. Bir yerde eğlenerek çocuk öldüren gücün ,başka yerde titizlikle sağlık taramaları ve sağlık propagandaları yapması inandırıcı mı?