yasemen

yasemen
@_xemginn_
Biz hepimiz Bir mutsuzluk töreninde Varlığıyla yaralı Birer yeryüzü ağrısıyız..
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidelim. Sadece sese, Kokuya, Renge, Dilin bizden söz almadığı yere. İyi yok. Kötü yok. Güzellik değil. Çirkinlik değil. Bulut günah olur mu? Taş sevap olur mu? Çiçek ayıp olur mu?..
Şiir
Biri bize dokunmazsa ruhumuz ışıyamaz..☘
Şiir
eğer çekemezsen gülün nazını ne dikene dokun ne gülü incit🥀
bir gün gitsen bile hatıran yeter🥀