Khezrخضر

Khezrخضر
MERHABA .. Cümle kurmak istemez insan, tamamlamak istemez; ne derinlik, ne sonuç, ne de açıklama… Sadece ağızdan düşen bir ses gibi..
Ne önemi var... Yaşıyoruz
14 Mart
124 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Kendi yalnızlığımız..
“Bir başkasıyla olmak, çoğu zaman kendinden uzaklaşmaktır.”
Reklam
kendinden..
"İnsan, kendisiyle kalabildiği kadar vardır.”
-ışık dediğin, karanlığın içindeki en ince itiraftır..
Boşluk...
Sabah seni kimse uyandırmadığında... Ve gece kimse seni beklemediğinde.. İstediğin her şeyi yapabildiğin o boşluğa ne diyorsun? Özgürlük mü, yoksa yalnızlık mı? Bukowski🕯️✨ Charles Bukowski
Ölmemek, iyileştiğin anlamına gelmiyor. Sadece hâlâ buradasın... 16.07
Reklam