Sebepsiz hissettiğiniz hüzünler sizi bir duaya, bir iki damla gözyaşına, bir secdeye ulaştırmıyor mu, işte hamd olsun bu hüznü verene ! Hüznünüz, çileniz varsa oturun bir daha şükredin. Allah sizi bırakmamış, özünüze giden bir kapı açmış.
Cahit Zarifoğlu
“Sen nasılsın canım?
Elin, yüzün, havan bıraktığım gibi mi ?
Korkunç özlemişim seni. Bu o kadar gerçek, o kadar elle tutulur bir duygu ki, yaşaması değme yiğidin harcı değil, sana minnettarım. Teşekkür ederim.”