Geleceğe dayanarak yaşarız: "yarın", "ileride", "iyi bir işim olunca", "yaşlandıkça anlarsın". Bu tutarsızlıklara hayran kalmamak elde değil, çünkü ne de olsa ölmek var işin içinde.
Kendini öldürmek,bir anlamda , melodramlarda olduğu gibi içindekini söylemektir.Yaşamın bizi aştığını ya da yaşamı anlamadığımızı söylemektir. Yalnızca "çabalamaya değmez " demektir kendini öldürmek.Yaşamak, hiçbir zaman kolay değildir kuşkusuz.