Bunca zaman bana anIatmaya
çaIıştığını,kendimi
buIduğumda anIadım.
Herkesin mutIu oImak için başka bir yoIu
varmış,kendi yoIumu çizdiğimde anIadım..
Bir tek yaşanarak öğreniIirmiş hayat,
okuyarak,dinIeyerek değiI..
BiIdikIerini bana neden
anIatmadığını, anIadım..