"yalan söyleyemem sana; kitapları insanlardan daha çok seviyorum ben. Çünkü onlar kırmıyorlar, onlar canımı yakmıyor, onlar hatamı aramıyorlar, onlar kıymıyorlar. insanlar çok kırıyor, insanlar çok yakıyor ve hep kıyıyor insanlar. Ben de onun için insanlardan kaçıp kitaplara sığınıyorum."
" bu dünyadan daha güzel bir dünya buldum ben; kitapların arasında. Onlarla ve onların içinde yaşıyorum. Aslında onlar yaşıyorlar. Ben sadece onlara kaçıyorum. Dünyadan, insanlardan, derdimden bazen ve en çok da kendimden. "