“ Kitleler üzerinde yapabileceğin en güzel,güçlü devrim kitap okumaktır.
”
¶¶
Yürekten damıtılmış bir ÖZNE, sözden ziyade aşktan öte ; Gönülden kaleme...ay-misali
#120680380
¶¶
Diploma insanı kariyer sahibi yapar!...
Şahsiyet sahibi olabilmek için okuyup, öğrendiklerini dilden öte kalbe indirmek gerek.
Allah'ım, Kurbanlarımızı kabul eyle, Kalplerimizi arındır, Bizi Sana yaklaşan kullarından eyle.
Zulüm altındaki kardeşlerimize yardım eyle, Onların gözyaşını sevince, korkusunu huzura çevir.
Bizleri şükreden, paylaşan ve unutmayan kullardan eyle.
Çifte bayram yaşatan Rabbim'iz'e hamd olsun,tüm İslam aleminin kurban bayramı hayırlara vesile olsun inşallah.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk dedikleri kısacık hece
Sığmıyor tarife, derin bilmece
Hayaldir gündüzler, gamdır her gece
Çekilmez çiledir, ümid olmasa
Bülbülün feryâdı aşkın dilidir
Sevene aşk zehir, hem panzehirdir
Her âşık bir gûna mecnun gibidir
Akibet sukût-u hayal olmasa
Gün gelir âşığı bezdirir candan
Ummadık müşkilat çıkar, bir yandan
Doğduğuna pişman eder anandan
Kahreder insanı, sabır olmasa
Âh, bu aşk sırrımı fâş etti ele
Gülerek yüzüme, çektirdi çile
Düşmezdim, neyleyim, belki de dile
Sevdiğim bir hüsn-ü cemâl olmasa
Halit Özgülen
Yine "yeşil kurbağalar" yeşil göllerde öterler, yine sıla türküleri söylenir, yine telekleri kırılmış turnalar su başlarına inerler, harmanlar gelir geçer, kıtlıklar, kıranlar, şölenler, dernekler olur.
Yalnızca gidenler gelmez. İnsanoğulları bunalır da bunu tür-külerden sorarlar:
"Giden gelmiyor, acep nedendir?"