Dilhun..

Ömür, sevmeyi ögrenmeye yetmiyorken... Nefret etmeyi hangi ara öğreniyorsunuz. Cahit Zarifoğlu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah'ım kalbimi sen'den gelen sevinçle nasiplendir. "Amin" 🕊️
Sabahattin Ali'nin dediği gibi ;
"Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var."
'zerre miktarda hissetmediğiniz dertlere üzülme geçer demeniz, çiçeği bilerek ezip, üzülme açar demektir..' @Beyazgullum
Bilemezsin ki belki de Allah bundan sonra daha güzel bir kapı açar.. 🍃