Dilhun..

Sabahattin Ali'nin dediği gibi ;
"Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'zerre miktarda hissetmediğiniz dertlere üzülme geçer demeniz, çiçeği bilerek ezip, üzülme açar demektir..' @Beyazgullum
Bilemezsin ki belki de Allah bundan sonra daha güzel bir kapı açar.. 🍃
Sen yinede üzme kendini, Gelen de giden de Allah'ın ikramındandır.. Uğur Koşar 🍁