Herkesin içinde sakladıklarının olduğuna inanmışımdır hep.Olmalı da bence.Herkes her şeyini bilse ne gizemi kalırdı ki yaşamın.Hayatta kurduğumuz yakınlıkların çoğu merakla başlamıyor mu zaten?Herkes her şeyi bilmemeli.Hayatınızın bazı cümleleri gerçekten paylaşılması gerekenlerle paylaşılmalı.Ve hep gizemi kalır zaten sen ne kadar net olsan bile karşı tarafın anlamak istediğiyle sınırlıdır çoğu şey..