Kendi yaşadıklarıma baktığımda açıkçası çok ilginç şeyler olduklarını düşünmüyorum.Dinleyenlerin gözlerini faltaşı gibi açacakları kadar olagandışılıklar yok hayatımda.Aslında olağandışılığın ne olduğunu anlamak için olağanın ne olduğunu bilmek gerekiyor galiba..