eğer aşık olup olmadığınız konusunda kafanız net değilse tek bir şeyden emin olabilirsiniz.
aşık değilsiniz.
çünkü aşk sorgulatmaz.
sadece çarpar.
öyle bir çarpar ki seni yere serer.
sen de yere serilmişken sana çarpan şeye değil de o an hissettiğin mutluluğa odaklanırsın.
serildiğin yerden gökyüzüne anlamsız bir gülümseme ile bakarsın.
bir anda beyninin arka planında,müzik çalmaya başlar.İşte o an anlarsın ki,gerçek hayatın en büyük eksikliği bu müziktir .
adam elini kadının elinin üstüne koydu ve
“ ilk görüşte aşka inanır mısın ? "dedi.
kadın cevap vermedi,
çünkü kadın için kaçıncı görüş olduğunun bir önemi yoktu.
kadın aşka inanmıyordu .