Aslında biliyor musun
Böyle soğuk havada üşüdüğünde
Seni sıkıca saran,
Saçını okşayan,
Sadece kokunu bile seven biri olmalı
Hayatta her şey ten değildir.
Paylaşmak da güzel,
Ömrünü, sevgini, kalbini.
Farklı sevmek gerek,
Gülüşünü sevmek,
Bakışını, hatta şaşkınlığını sevmek
Hayat onda güzel diye bilmeli.
Sesini duyunca dünyanın rengi değişmeli,
Telefonun diğer ucunda.
Yanında olmak şart mı.
Kalbine bakar gibi bakmalı
Üşüdüğünde üşümeli,
Sessizliğinde onunla susmalı,
Sadece konuşarak değil, susarak da anlaşır insan.
Hem sessizlik de onunla başka dünya da durmak değilmi.
serpilce