Bence asıl mühim olan çevrenin tepkisinden ziyade Rabbimiz'in bizden ne istediği.Eğer kul Allah için bir an evvel yapması gerekenleri yaparsa doğru yolu daha kolay ve huzurla bulacaktır diye düşünüyorum. Bu konuyu İmam Gazali Hazretleri'nin çok sevdiğim nasihatıyla sonlandırmak isterim:“Ey oğul! Şimdi düşün ki vefat ettin ve dünyaya geri gönderildin. O heyecan halini bir düşün! O halde bugün günah ve masıyete kat’iyyen yaklaşma ve sakın ola ki, bugünün bir anını bile boşa geçirme! Zira her nefes, paha biçilemeyen bir nimettir.”