Yıllar içinde şunu daha iyi anladım ki;var olmanın ve ayakta kalmanın mayasında varmış hayal kurmak. Gerçek ile ulaşılması güç olan arasındaki mesafeyi hayallerle, hayallerin yazdırdığı kurgularla kapatmaya çalışmak.
…. aklıma Atatürk’ün, “Oysa hangi İstiklal vardır ki yabancıların nasihatleriyle, yabancıların planlarıyla yükselebilsin? Tarih böyle bir olay kaydetmemiştir.” sözü geliyor.