Demek ki önce bir birey olduğunun bilincine varacaksın, sonra ekibin üyesi olduğunun görüp sorumluluk alacaksın ve kendin de dahil herkesin hayrına sorun çözmek için kolları sıvayacaksın. Bu adımlardan geçemiyorsan çözüm değil, sorun kaynağı olursun.
Ama yazının da bir yaşamı var sanırım ; hem kâğıdın üzerinde zuhur etmek için kendi zamanını bekliyor hem de kafamdakilerin kâğıtta nasıl şekilleneceğine kendi karar veriyor .
Bir hayatın parçaları toplanıp bir araya getirildiğinde çıkan resim neyi gösteriyordu, gerçeği mi , kurguyu mu?.............................................................................. parçaların tümü bir araya gelse de bütünü gösterebilir mi bize, oda belli değil.”