Duygular andır,gelir geçer.İnsansak eğer ,bir duygudan bir duyguya geçeriz.Her birinde sonsuza kadar kalacağımızı sanırız.Aşk mı? Hiç bitmeyecek ki..Ölüm mü?Hiç gelmeyecek ki…
Ömür boyunca defalarca doğarız ve ölürüz.
Kemik kırığı mı daha çok acı verir,onur kırığı mı? Cevap:Kaçıncı kez kırıldığına bağlı.Kemik kırığı ile duyulan acı birbiriyle doğru orantılıdır.Kırığın şiddeti arttıkça acının şiddeti de artar.Onur kırığı ile duyulan acı ters orantılıdır.Darbe sayısı arttıkça hissedilen acı azalır,hassasiyet tabakası kalınlaşır.Onur dumur olur.
Konuşacak sonsuz şeyin olduğu ve hiçbir şeyin olmadığı o nadir anlardan biriydi. (İyi ki nadir, sık olsa yürek dayanmaz.) Ne konuşsan fazla, ne anlatsan hiç. Bunca yılın birkaç saatte sindirilmesi mümkün değil ki.