tr'de pozitif hukuk çalışan herkes bir süre sonra illallah ediyor. "biz ne diyoruz, bu olanlar ne"nin girdabıma düşüyorlar. kimisi gözünü kapatıypr devam ediyor. kimisi de bu girdabın kaynağına inmeye çalışıyor. ikincisi daha az.
aydın hocamın ders vermeyi bırakmak istemesi gibi. bu mevzuatla, bu hukukla öğrenci yetişecekse ben artık bu suçun yayılmasına ortak olmak istemiyorum demişti.