İşçiler işten atılmayacak kadar çok çalışır, patronlar onları istifaya zorlamayacak kadar ücret öder. Pekçok şirketin ücret bordrosuna bakarsanız dedikleriminde doğruluk payı olduğunu göreceksiniz
Güçlü bir neden ya da amaç olmadıkça hayatta her şey zordur.
Hayat en iyi öğretmendir. Hayat seninle konuşmaz. Adam oradan oraya sürükler. Her sürüklediğinde bir şey söylüyordur Silkin ve uyan. Öğrenmen gereken bir şey daha var diyordur.
Yalnızlık tehlikelidir, bağımlılık yapar. Ne kadar huzur verdiğini görünce herkezden kaçmaya başlarsın. Kendinden bile… Yalnızlık tehlikelidir.
Eğer hayallerinden korkmuyorsan, yeterince büyük hayal kurmuyorsun demektir.
İnsanlar çoğu zaman ne istediklerini bilmiyorlar, Bildiklerinde de doğru düzgün istemiyorlar. Basit düşünmek ve basit ifade etmekten neden kaçındıklarını bilmiyorum. Arzu ettiklerini elde etmenin en basit yolu, onu açıkça istemekken, gereksiz ve dolaylı yollarla Zaman kaybediliyor, çoğunlukla da istediklerini alamıyorlar.