Naz

Kitabımı okuyorum, kendimi gördüğüm satırları işaretleyip bloğuma yazıyorum. Derin bir nefes, caddeye bakıp İstanbul'un gürültüsünü dinliyorum. Güneş doğmaya başlayacak ve bir geceyi daha sayfalarımla kapatmış olacağım. Yani, öyle umuyorum.