gamze

9/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2021 14:37
Çok güzeldi ince bir kitaptı ancak insanı o kadar derinden etkiliyor ki hergün Bi sahabenin hikayesini okuyup o gün onu düşünmek istiyor insan, keşke daha kalın olsaydı okumaya doyamadım bitince çok üzüldüm. Yazarın dili o kadar güzel ki okurken gözünüzde canlanıyor olaylar...
Efendimiz'i Sahâbe Gibi SevmekMuhammed Emin Yıldırım · Siyer Yayınları · 20164,264 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

gamze

, bir kitap okudu
9/10
·200 syf.··
Beğendi
·
15 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Muhammed Emin Yıldırım
9.6/10 · 4.264 okunma

gamze

, bir kitabı yarım bıraktı
Emine Şenlikoğlu
8.4/10 · 6,1bin okunma
8/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 04 Ocak 2021 01:12
Güzeldi, akıcıydı, kitabı 1000k da görüp merak edip almıştım iyiki almışım içinize dokunan bir kitap. Hatta bazen gözlerinizin dolmasına engel olamıyorsunuz.
Diz ÇökmeyenAli Emre · Temmuz Kitap · 0165 okunma