Çok güzeldi ince bir kitaptı ancak insanı o kadar derinden etkiliyor ki hergün Bi sahabenin hikayesini okuyup o gün onu düşünmek istiyor insan, keşke daha kalın olsaydı okumaya doyamadım bitince çok üzüldüm. Yazarın dili o kadar güzel ki okurken gözünüzde canlanıyor olaylar...
Güzeldi, akıcıydı, kitabı 1000k da görüp merak edip almıştım iyiki almışım içinize dokunan bir kitap. Hatta bazen gözlerinizin dolmasına engel olamıyorsunuz.