e.

e.
@aasiyan
hiçe bağırıyorum, sesimi duyun
23.14
Reklam
her şeyden bunaldım, keşke bazı şeyler bu kadar zor ve yorucu olmasa gerçi sadece bana zormuş gibi geliyor
o kadar uykum var ki sadece üç saat uyuyabildim, hayat ne zorsun
yıkık, dökük anılar
çabaladığın yolun sonunda sen olmaktan çıkıyorsun.
Reklam