a

Ne kadar silersen sil; ya yırtılır defterin, yada izi kalır cümlelerin.
Reklam
Sen bu olan bitenin içindeki manayı göremedin diye, hiçbir şey anlamını yitirmez. Acele etme. Olanı izle sadece.
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. +İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. İkinci bi hayatı kaldıramazdım.
Sahi, sessizlik dinlenebilir mi ?