Abdullah

Abdullah
@abdlhmnt
Dedi ki; “Sevginin de şefkatin de; cezanın da şiddetin de fazlası onları yoldan çıkartır.” Dedi ki; “Onlar en yakınlarını bile kolayca unuturlar. Öz çocuklarını hoyratça bırakıp giderler. Sevdiklerinin gözyaşlarına bakmazlar. İnsanlara dikkat et.”
Sayfa 168·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaraya en iyi gelen merhem, Yarayı en çok yakandır…
“Birine bağlanmak, hayatı onunla birlikte sırtlamak insanı zayıf kılıyor” demişti. “Nilüfer gidince anladım bunu.”
Sayfa 152·Kitabı okudu
Aşk
Demek ki faşistin Almanı da Türkü de aynıydı. İnsani hiçbir değerleri yoktu.
Sayfa 136·Kitabı okudu
1000Kitap