Yazarın sözleriyle söylemek gerekirse "Benim istediğim mizah, uyuşturup yatıştıran bir mizah değil,tedirgin eden türdendir. " Tam da dediği gibi kitapta toplumun olumsuz yanlarını düşündüren mizahla anlatmış, ayrıca dolaylı yolla çok güzel siyasi göndermeler var.
Yazar bu kitabında her zamanki siyasi kara mizah tarzından çoğunlukla uzak durup, daha çok yurdum insanından kareler şeklinde hikayeler yazmış. Güzeldi.