Kitabın başında kitapta geçenlerin hemen hepsi hayal ürünü yazsada olayların teşbih kullanılarak anlatıldığını düşündüğünüz zaman gerçek olduklarını anlayabiliyorsunuz. Ayrıca yazar psikolog olduğu için romanı anlatırken çok güzel psikolojik dersler veriyor.
Aziz Nesin'in birçok kitabı var. Bu kitapta ise, kendisinin yazdığı birçok kitaptan, yine kendisinin seçtiği hikayelerden,taşlamalardan,mizahlardan seçmeler var. Ben çok beğendim.