Mülkü Süleyman’a, aşkı Mecnun’a
Dervişliği Yunuslara bıraktım
Dolanıp durdum da, bir hiç uğruna
Kazanmayı ahilere bıraktım
Uzattım elimi, tutar mı diye?
Terk edince bir aşk, biter mi diye?
Sonsuza dek böyle, sürer mi diye?
Yokluk denileni, “var”a bıraktım
Dünya, sana telaş etmem bir daha
Bu konu da değmez, türlü izaha
Aldanıp durup da, türlü günaha
Girmemeyi nasuhlara bıraktım
Bir olan Allah' tır, bir O, bilirim
Varlığında hiçlik olur, eririm
Kâh düşerek, kâh kalkarak yürürüm
Enel Hakk’ı, Mansurlara bıraktım
Giderim, gitmeler varır mı diye?
Öteler ötesi, kalır mı diye?
Sonsuzluk kefenim olur mu diye?
Yaşamayı, belkilere bıraktım!
25.03.2018
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve aşk, hiçliğe kanat çırpmaktı kimi zaman
Ne olursa olsun vazgeçmemekti…
Aşk, bırakıp benliği sen olmaktı
Acı çekmekti kimi zaman
Bir tırtıldan kelebek olup, ateşe atılmaktı 🧩
11.08.2021 Abdulrahim Arslan
Şiirin tasavvuf yönünü ele alan. Şiirin, üstat Necip Fazıl’ın tabiriyle Allahı aramak olduğu gerçekliği ile kaleme almış olduğum bir eserdir. Sevgiyle ve muhabbetle kalın.