Abdurrahim Aldemir

Abdurrahim Aldemir
@abdurrahimaldemir
"Tabii acı çekeceksin, görmenin bedelidir bu. Tabii için korkuyla dolacak, yaşamak demek tehlike içinde olmak demektir. Büyümek zordur!!" diye haykırmıştı. "Sen bir inek değilsin, ben de gevişgetirenlerin havarisi değilim!"
Sayfa 280·Kitabı okudu
Reklam
İradenin geriye doğru çalıştırılamayacağı demek, iradenin yetersiz olduğu demek değildir! Tanrıya şükür, Tanrının ölmüş olması demek, var olmanın amacı olmadığını göstermez! Ölümün geliyor olması, yaşamın değerli olmadığı anlamına gelmez.
Sayfa 271·Kitabı okudu
Hedefler kültürün içindedir, havanın içindedir. Siz onları solursunuz.
Sayfa 267·Kitabı okudu
Sıfırı sıfırla bin kez de çarpsanız yine sıfır elde edersiniz!
Sayfa 267·Kitabı okudu
Beni rahatsız eden şey, aşağı inmek değil, yukarı çıkmamak.
Sayfa 264·Kitabı okudu
Reklam