Abidin doğan

Abidin doğan
@abidindgn
ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız, gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Asıl körlük, umudun tükendiği bu dünyada yaşamaktı."
Edebiyat
Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, öldü.
Edebiyat
İnsanlar genelde hastalıklarının "kafalarının içinde" olduğunu duymak istemezler.
1000Kitap
"Görmezden gelinmek, alaya alınmaktan da kötü bir histi."
1000Kitap