Nida

Nida
@abookworm
Ah bu boşluk! Göğsümün içinde, şurada hissettiğim bu korkunç boşluk! - Eğer onu bir kez olsun, bir kez olsun şu kalbe bastırabilsen, bu boşluktan eser kalmaz diye düşünüyorum ço­ğunlukla.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Reklam
Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!
Sayfa 77·Kitabı okudu
Evet, yalnızca bir gezgin, yeryüzünde bir yolcuyum ben! Ya, sizler daha önemli şeylerle mi meşgulsünüz?
Sayfa 75·Kitabı okudu
Ah, benim bildiklerimi herkes bilebilir - bana özgü olansa yalnızca yüreğim.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Sık sık ben de kendimi böyle hissediyorum, beni sonsuz bir özgürlüğe kavuşturacak bir damarımı kessem diyorum.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam