Nida

Nida
@abookworm
(...) iç dünyam fazlasıyla fırtınalı olduğundan, başkalarını kendi haline bırakmayı yeğliyorum, keş­ke onlar da benimle uğraşmasa.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Reklam
Bana her şeyi bağışlayan güzel Tanrım, niçin verdiklerinin yarısını geri alıp bana özgüven ve yeterlilik duygusu vermedin ki?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Wilhelm, aşk olmasa hayatın ne anlamı olur? Işık vermeyen büyülü bir fener gibi! Küçük lambayı içine koyar koymaz, beyaz duvarında rengarenk imgeler görünür sana!
Sayfa 36·Kitabı okudu