abuzer

çok sevsen de dönüşü olmaz bazı gidişlerin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"kırıla kırıla, ne olacak oğlum hâlimiz?" aşk olacak.
kendimi parçalarım ama onun kalbini kırmam.
"bir yere gitmiyorum." "güzel. ben de bir yere gitmene izin vermiyorum."
bakbiz @Sakacinapolyonn