abuzer

belki doğru kalbi ama yanlış ruhu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
kötülerde üzülür mü? yoksa hakları yok mudur üzülmeye? çok üzdüklerinden...
kolaydı. çok kolaydı birileri için, birilerini çakmağın ucunda yakmak.
ne karanlıkta ne de aydınlıkta.