NK

Hiçbir hata zararsız değildir; er ya da geç bunu barındıran kişiye kötülük verir.
Sayfa 66
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her ayrılış, ölümün tadını önceden bırakmasıdır,her tekrar bir araya geliş ise dirilişin izini taşır.
Sayfa 65
Edebiyat
Kitapları okuyabilecek zamanı da satın alabilseydik, kitap almak iyi bir şey olabilirdi.
Sayfa 58
Edebiyat
Herkesin anlaması ümidiyle...
Dünya, bir fabrika, hayvanlar ise kullanımımıza sunulmuş ürünler değildir.
Sayfa 57
Edebiyat
Mutluluğu içimizde bulmak zordur, başka bir yerde bulmak ise imkansızdır.
Sayfa 52
Edebiyat