Açelya Öztürk

"insanın kimsesi yoksa hiçbir yere gidemez. Herkesin, gidebileceği bir yeri olmalıdır. Çünkü öyle bir an olur ki,insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir. "
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam
Dur ve dinle anıların boğuşuyor içimde
Ruhu dört duvar arasına sıkışmış bir fâni
Ruhu darlayan faktörler olmasa acaba nasıl olurdu yaşamak
Meğer benim ağlayacak omuzum yokmuş.
Reklam