"Onur da neymiş? Herkesin seni iyi, terbiyeli, insan sevgisiyle dolu sanması isteği yalnızca. Doğaya karşı saygı duy biraz, hayvanlar üzerine yapılmış birkaç film izle de, nasıl bir yaşam savaşı veriyorlar gör.
Cemal Süreya bir kalpten soğumayı ne kadar güzel anlatmış: "baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim. kısacası ben artık sana 'hiçbir şey' değilim."