Bugün tatlı tatlı konuştuk, ama düşün, şu anda yeryüzünde kaç ülkede savaş oluyor; gökten ölüm yağıyor, yada işkence odalarından ne iniltiler geliyor? Kiminin tırnağı sökülüyor, kimine elektrik veriliyor. Bunları düşündüm mü, elim ayağım tutuluyor. Senin öyle olmuyor mu?
Ama önemli nokta başka sanırım. İki insan arasında dayanışmak. Hem de insanlar arasında dayanışmayı sağlamak. Sadece kendi yurdumuzda değil, her yerde barışı korumak. Evet şimdilik burda barış var, iyi kötü demokrasi de var, ama öbür ülkelerde yok. İnsanlık tıpkı bir vücut gibi değil mi sence? Topuktaki bir yara acısını başta duyurmaz mı? Hem de insanın yüreğini, ciğerini acıtmaz mı?