Ryhn

BİLDİĞİM Sana bakmaktan Onu göremiyorum. Bilmiyorum bunda ne var. Bunu ben anlamam, O anlar. Bir o var,
Reklam
Türkiye'de İstanbul ne ise, İstanbul'da gece ne ise, Gecede yürümek ne ise, Yürürken düşünmek ne ise, Seni unutmamacasına düşünmek ne ise, Unutmamanın anlamı ne ise, Seni sevmek ne ise, Birden aşka düşmek ne ise. Saklayayım, yok söyleyeyim derken Her neyse..
AŞK Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin, Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin. Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür; Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.
Bir insan sevdiği birini kaybedince, içinde kırk mum yanarmış. Öyle bir canı yanarmış ki, yaşama sevincini kaybedermiş. Her geçen gün mumlardan bir tanesi sönermiş. Otuz dokuzu söner ama bir tanesi ömrünün sonuna kadar hep yanarmış içinde. Esen en küçük bir rüzgar bile o mum alevini coşturur, hareketlendirir ve insanın canını yakmaya yetermiş.....
“insan birisini bu kadar severse nasıl darılır? hiç darılabilir mi? muhakkak yorulmuştur.” Ahmet Hamdi Tanpınar