İnsan gerçekten garip bir canlıydı. Ölümü çok iyi tanımasına rağmen ilk karşılaştıklarında sanki onun hakkında bir şey bilmiyormuş gibi tepki vermesi anlamsızdı.
Ahmet Ümit'in son kitabı da okundu ve bitti.
Başkomser Nevzat'ın geçmiş yarasını ve sebep olanları gün yüzüne çıkarma zamanı.
Ama bu kitap olmadı Başkomsere. Daha heyecanlı daha dolu dolu bir sebep ve olay bekliyordum. Sanırım düşük tutmamalıydım beklentimi.
Polisiye değilde psikolojik desem daha doğru olur. Katil desen epeyce ortadaydı. Neyse yine de güzeldi. Okuduk mu okuduk.