Kitap aslında çok güzel başlamıştı ama ilerleyen sayfalarda kendini tekrarlamaya başladı. Bir de Mehmet Yıldız'ın videolarının bir çoğunu izleyince aynı şeyleri okuyormuşum hissi uyandı. Namaza daha çok değineceğini düşünmüştüm, ama sadece bir kaç yerde konusu geçti. İlerleyen zamanlarda kaldığım yerden okuyabilirim.