Nehir

Nehir
@ach3lous
İçim sıkılmasa o kadar Tek bir satır bile okumazdım.
"Benim en büyük mutluluğum her şeyden kaçmak. Her şeyden. Tüm acılardan. Tüm sevgilerden. Tüm gecelerden. Tüm günlerden. Ben her gece ölüyorum. Her sabah yeniden canlanıyorum. Her yirmidört saatlik zaman dilimi hem ölüm hem yaşam aynı zamanda... "
Sayfa 44·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Nehir

, bir kitap okudu
9/10
·47 syf.·
2026 32. kitabı
Tezer Özlü
7.7/10 · 3.285 okunma
Ben yanmasam sen yanmasan biz yanmasak, nasıl çıkar karan- -lıklar aydın- -lığa..
Sayfa 23·Kitabı okudu