"Benden bir şey olmaz." diyerek kendini sıfırlama. Senden her şey olur! Hiçbir şey beceremezsen cihat edemez, sabahlara kadar teheccüt kılamaz, seherlerde Kur'an okuyamaz biri olsan bile seni yaratan Allah'ı deliler gibi sevemez misin?
Dostlarına, arkadaşlarına dön bak. Yıllardır sana ne kattılar, seni nereden nereye getirdiler, onu değerlendir. Sonra da o sonuca göre onları terk et veya onlarla devam et. Senin gibi iseler yine kaç çünkü sen, olduğun gibi kalmak için yaratılmış değilsin. Sen yükselmeye mecbursun.