4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
İnsan olmanın olayı aşk aslında, ama bunu anlamıyorlar. Anlasalar aşk yok olurdu. Tek bildiğim aşkın korkutucu olduğu. İnsanlar da deli gibi korkuyor zaten, televizyondaki yarışma programları bu yüzden var. Kafaları dağılsın, aşktan başka bir şeyler düşünsünler diye. Aşk korkunç çünkü sizi müthiş bir güçle içine çekiyor. Dışarıdan küçücük görünen ama içeride mantığınızı alıp götüren dev kütleli bir kara delik gibi. Kendinizi kaybediyorsunuz, benim kaybettiğim gibi,felaketlerin en güzeli, yok oluşların en ateşlisi. Aşk aptalca şeyler yaptırıyor size. Aklınıza meydan okuyor durmadan. Huzuru değil acıyı, sonsuzluğu değil faniliği, evinizi değil bu tuhaf gezegeni seçiyorsunuz.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Büyük ters köşe Bayılırım
Hepimiz yalnızlığını çektiğimizi bilmediğimiz bir şey yüzünden yalnızız. -David Foster Wallace
Sayfa 119·Kitabı okudu
Ölmek. Nasıl hazmedebiliyordu bu fikri insanlar? Nasıl katlanabiliyorlardı ölmeye?
Sayfa 95·Kitabı okudu
İkisi de haklı desemm

jeynep

@_hezarpare_
·
Saygısız erkeklerin ezikliği diye bir şey var.