4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
İnsanlar
Sanırım bu kitapla iyi anlaşacağız :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evlilik, iki insanın birbirini sevip sonsuza dek birlikte kaldığı bir "aşk birliğiydi". Ama bu durum, bana göre aşkın zayıf bir güç olduğunu ve desteklenmesi için evliliğe ihtiyaç duyduğunu ima ediyordu.
Sayfa 30·Kitabı okudu
İnsan yaşamının her yanı karanlıkla sarılıydı. Nasıl başa çıkabiliyorlardı bununla?
Sayfa 20·Kitabı okudu
Bir bilgi birikimine ulaşmalarına yetecek kadar kitap okuyup bu bilgiyle istediklerini yapabilecek duruma geldiklerinde ölüveriyorlar ne de olsa.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Düşünsenize! Hem ölümlüler, hem de o değerli ve sınırlı vakitlerinin bir kısmını okumaya ayırmak zorundalar. İlkel bir tür olmalarına şaşmamak gerek aslında.
Sayfa 18·Kitabı okudu