4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
Hiçbir fevkaladeliği yok. Birtakım hünerli çizgiler, tıpkı mekteplerdeki resmi hattî vazifeleri gibi. Belki biraz daha ince ve karışık... Sonra bir resim. Birkaç satır muhtasar yazı ve bir iki imza... Üzerine biraz fazla eğilince insanın burnuna ağır bir yağ ve kir kokusu da vurur. Fakat ne muazzam şeydir ki bu kirli kağıt azizim, bir düşün!
Sayfa 4·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

4tarafimsuu

, bir kitap okudu
8/10
·267 syf.·
5 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma
İçimizdeki Şeytan ya bu kitabı bitirmek 2020den beri nasip olmuyo bana çıldırıcam
Az önce Matt Haig in İnsanlar kitabı çok sevdiğim biri tarafından bana hediye edildi ve okumak için sabırsızlanıyorum. Aynı yazarın Gece Yarısı Kütüphanesi kitabını okudum ve beni etkilemeyi başarmıştı. Ümitliyim ve bu kitabı da seversem sanırım yazarla yıldızım barışık olacak ✨✨✨

4tarafimsuu

, 2023 okuma hedefini ekledi.
2023 OKUMA HEDEFİ
4/20 kitap - %20 tamamlandı
4 kitap okudu
20 kitap
969 sayfa
2 inceleme
14 alıntı