4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
bok gibi bir gün daha
yine adımın şanına yaraşır bir bayram. Bayram demek benim için gün demek, sizin için farklı bi anlamı mı vardı?
Reklam
Çiçek kadar değerim yokmuş
Dönerse senindir, dönmezse hiç senin olmamıştır