Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama şemsiye açıyorsun
Güneşi sevdiğini söylüyorsun ama gölge bir yer arıyorsun
Rüzgarı sevdiğini söylüyorsun ama pencereleri kapıyorsun
Bu yüzdendir ki beni sevdiğini söylediğin zaman korkarım
Belirli bir yaştan sonra artık çevrenin veya yetiştirilme tarzının bir ürünü değilsin. Yetişkin olmak hayatını yönetebilmek demektir. İyileşmek senin sorumluluğundadır. Büyümek senin kararındır. Yaşam tarzını seçmek kişisel bir seçimdir. Ya hayatının sorumluluğunu alırsın ya da bahanelerin esiri olursun. Karar senin...
Cengiz Aytmatov bir kitabında şöyle yazar: Biri Tanrıya sormuş "Eğer her şey zaten kaderde yazılıysa neden dilek dileyim ki?"Tanrı gülümseyerek şöyle demiş "Belki de bazı sayfalarda sadece 'dilediğin gibi olsun' yazmışımdır." Bu dünyada asla kaybetmememiz gereken tek şey umudumuzdur.